Exam!! Urghhh!!
Tuesday, September 15, 2009
Just a few more days before A-level. I have to work harder since my qualifying results... Urghh! BIDA! My maths pun ada drop sudah. GP.. Paper 1 kurengg, Paper 2 salah analyse data. Teacher pun... Ahaaa.. malas kan cakap.
Physics.. paper 1,2,3 sama 5 okay laa. but.. My paper 4 teruk BERABIS. Section A banyak kosong, Section B mostly blank. Yatah tuu nahh. Last minute study bah tuu.
Chemistry.. Err.. entahh aa. Naik pun inda, turun pun inda. Constant jaa. My practicle teruk, inda cukup masa, observation inda berapa. Uhhh.. I need to work on that. Paper 4, macamana kan cakap aa.. Section A, okay laa, all the A2 topics. Section B, application, pun.. buleh jua laa. I need to read more on DNA, Protein. Warghh!! and paper 5 memang disaster. Mana inda, kami inda pernah practice paper 5. Inda jua tau apa kan di buat. Ada practice, yang designing experiment ganya.
I got my AS results, and.. still.. aku inda puas ati.
Chemistry memang aku expect inda tinggi laa since organic chemistry ku mostly blank.
Physics.. banyak careless mistakes, so i deserve that result. But I never thought paper 3 ku okay. Hahaa..
And my Maths, aku inda puas ati. But.. oh well.. maybe banyak careless mistakes here and there. Mana jua aku tau kan. Thats me, selalu careless kalau buat maths. Even my previous maths teacher pun selalu sudah tagur. Hahaa..
Gahhh! I need to study! study! and study!! (macam banar)
Sepol @ 2:34 PM



